Kvalitet har alltid vært en av Vings verdier - en verdi som vi ønsker å bli assosiert med, og som alltid skal være en prioritet i vår organisasjon og vårt arbeid. Høy kvalitet gir fornøyde kunder, og fornøyde kunder kommer tilbake.
Som et ledd i vårt kvalitetsarbeid prøver vi å være så åpne som mulig om hva våre kunder mener om oss og våre produkter. Derfor kan du blant annet lese gjestenes vurdering og anmeldelser på våre hotellsider på ving.no
Et overveldende flertall av våre gjester er fornøyde, og pr. i dag er det mindre enn to prosent som velger å reklamere på reisen sin etter hjemkomst.
Samtidig er det en selvfølge for oss at vi prøver å rette opp de feil som begås, løse problemer som oppstår og fange opp gjestenes meninger. Vi ser på det som verdifulle tilbakemeldinger, og vi jobber kontinuerlig med å utvikle oss og bli enda bedre.
Ønsker du å komme i kontakt med oss finner du våre kontaktopplysninger her.
For eventuelle reklamasjoner kan du benytte skjema på ving.no/reklamasjon
De største og mest omfattende kvalitetsundersøkelsene står vi selv for. Etter hjemkomst fyller våre gjester ut et spørreskjema med detaljerte spørsmål om hvordan ferien har vært. Et flertall av våre gjester fyller ut spørreskjemaet som sendes ut etter hjemkomst, noe vi er veldig takknemlig for.
Spørreskjemaet er det viktigste redskapet vi har for å følge opp vårt kvalitetsarbeid. Ut fra svarene kan vi avgjøre for eksempel hvilke hotell og reisemål vi skal satse videre på eller fjerne, om vi må forbedre vår service på noen av reisemålene, eller kanskje sette inn en ekstra transferbuss.
Spørsmål og svar om Vings spørreskjema
Her er noen eksempler på hva svarene har ført til gjennom årene:
På 70-tallet åpnet vi vårt første Sunwing Family Resort. Konseptet har hele veien blitt utviklet i takt med tiden - ikke minst på grunn av alle gjestene våre som har gitt oss sine synspunkter og forslag til forbedringer.
For et par år siden begynte Sunclass Airlines å få dårligere rangeringer for mat om bord i flyene. En utredelse ble satt i gang, og noen måneder senere kom et nytt matbrett med større porsjoner fra utvalgte kvalitetsleverandører.
Ha med Ving på mobilen
Vi har samlet alt kundene våre trenger, både før og under ferien, i en smart app.
Mange av gjestene våre som hadde bodd på flotte hotell med direkte tilgang til basseng fra rommet, fortalte oss hvor mye de satt pris på denne typen rom. Dette tok vi til oss, og nå er Swim Out, som vi kaller det, tilgjengelig på mange av våre hotell.