Logo for Ving
Kvinne holder på med sin mobiltelefon

Ving sin app

Ving for iPhone og Android

Vi har samlet alt du trenger, både før, under og etter ferien, i appen vår.

Vings app

Før avreise

  • Bli inspirert til reisen din
  • Les mer om ditt reisemål og hotell
  • Se aktuelle tilbud
  • Bestill din reise
  • Bestill tilvalg og oppgradere reisen din
  • Bestill taxfree
  • Sjekk inn i appen
  • Ha tilgang på billetten din
  • Motta varsler og påminnelser om reisen din
Ving app

Under reisen

Når du er på reisemålet ditt

  • Les om servicen vår og se når du kan møte våre Vingverter
  • Se informasjon om våre utflukter
  • Bestill taxfree til hjemreisen
  • Få beskjed når og hvor bussen henter deg ved hjemreise
  • Motta varsler og påminnelser om reisen din
vings app

Etter reisen

  • Se tilbake på ferien din
  • Få inspirasjon til din neste reise
  • Kom i kontakt med oss
  • Bestill din neste reise

Vanlige spørsmål og svar

Her finner du vanlige spørsmål og svar om appen vår

Hvorfor kan jeg ikke se reisen min i appen?

Er du ansvarlig for bestillingen og hovedreisende, sjekk følgende:

  • At du bruker den nyeste versjonen av appen.
  • At du er logget inn med samme e-postadresse som du brukte da du bestilte reisen.

Hvis du ikke er logget inn med riktig e-postadresse, skal du ha fått en e-post med en lenke for å opprette et passord. Alternativt kan du klikke på «Glemt passord» her for å få tilsendt en ny e-post.

Hvorfor kan jeg ikke se reisen min, selv om jeg er hovedreisende og innlogget i appen?

Er du allerede logget inn, men ser ikke reisen din? Sjekk følgende:

  • At du er logget inn med samme e-postadresse som du brukte ved bestillingen. Hvis ikke, logg inn med riktig e-postadresse.
  • Hvis du er logget inn med riktig e-postadresse, kan du prøve å legge til bestillingen manuelt ved å klikke på «Legg til bestilling» på Min side.
  • Hvis reisen ikke vises, og siden bare står og laster, kan dette skyldes ustabil internettilkobling. Prøv igjen når tilkoblingen er stabil.

Hvis problemet vedvarer, kontakt Vings kundeservice på telefon 915 08 888.

Har du klart å logge inn, men reisen din vises fortsatt ikke, kan du prøve å logge ut og deretter logge inn igjen.

Vi anbefaler også å avinstallere appen og installere den på nytt, da enkelte problemer kan vedvare selv etter en oppdatering.

Hvorfor kan jeg som medreisende ikke se reisen min i appen?

Er du medreisende på en bestilling og kan ikke se reisen? Slik gjør du:

  • Be hovedreisende om å invitere deg via funksjonen «Inviter medreisende», som finnes under «Bestilling og betaling» på Min side i appen. Hovedreisende legger da til e-postadressen du ønsker å bli invitert på.

Jeg har ikke en konto/Min side og er medreisende på en bestilling. Hvordan kan jeg se reisen i appen?

Hvis du ikke har en konto/Min side hos Ving, må du opprette en. Etter det kan du be hovedreisende om å gi deg tilgang til reisen via funksjonen «Inviter medreisende» under «Bestilling og betaling» på Min side i appen. Hovedreisende legger inn e-postadressen du brukte da du opprettet Min side-profilen din.

Merk at det kun er mulig å bli invitert som medreisende før reisen har startet.