Vi har samlet alt du trenger, både før, under og etter ferien, i appen vår.
Når du er på reisemålet ditt
Her finner du vanlige spørsmål og svar om appen vår
Hvorfor kan jeg ikke se reisen min i appen?
Er du ansvarlig for bestillingen og hovedreisende, sjekk følgende:
Hvis du ikke er logget inn med riktig e-postadresse, skal du ha fått en e-post med en lenke for å opprette et passord. Alternativt kan du klikke på «Glemt passord» her for å få tilsendt en ny e-post.
Hvorfor kan jeg ikke se reisen min, selv om jeg er hovedreisende og innlogget i appen?
Er du allerede logget inn, men ser ikke reisen din? Sjekk følgende:
Hvis problemet vedvarer, kontakt Vings kundeservice på telefon 915 08 888.
Har du klart å logge inn, men reisen din vises fortsatt ikke, kan du prøve å logge ut og deretter logge inn igjen.
Vi anbefaler også å avinstallere appen og installere den på nytt, da enkelte problemer kan vedvare selv etter en oppdatering.
Hvorfor kan jeg som medreisende ikke se reisen min i appen?
Er du medreisende på en bestilling og kan ikke se reisen? Slik gjør du:
Jeg har ikke en konto/Min side og er medreisende på en bestilling. Hvordan kan jeg se reisen i appen?
Hvis du ikke har en konto/Min side hos Ving, må du opprette en. Etter det kan du be hovedreisende om å gi deg tilgang til reisen via funksjonen «Inviter medreisende» under «Bestilling og betaling» på Min side i appen. Hovedreisende legger inn e-postadressen du brukte da du opprettet Min side-profilen din.
Merk at det kun er mulig å bli invitert som medreisende før reisen har startet.