Logo for Ving

Etter hjemreise

Gjenglemte effekter på flyet, flyplassen eller på reisemålet

Gjenglemte effekter på flyet, flyplassen eller på reisemålet

Har du glemt eller mistet noe på flyplassen skal den aktuelle flyplassen kontaktes. Ved gjenglemte saker om bord på flyet, må du informere ankomstservice på flyplassen du lander, så fort som mulig.
Hvis du har glemt noe på reisemålet, kan du kontakte vår samarbeidspartner Lost & Found International. Les mer om gjenglemte effekter her

Reklamasjon

Reklamasjon

Hvis du ikke er fornøyd med reisen/hotellet er det viktig at du kontakter oss.
På reisemål hvor vi har personale, er du velkommen til å kontakte våre Vingverter. På reisemål hvor vi ikke har personale, ber vi deg kontakte oss på det telefonnummeret som er opplyst på reisedokumentet ditt. På den måten får vi muligheten til å hjelpe deg.
Reklamasjoner på feil eller mangler i løpet av ferien din må meldes snarest. Kontaktinformasjon finner du på reisedokumentet, i våre avreisemail og i SMS som vi sender deg når du ankommer reisemålet. Du kan også finne kontaktinformasjon i Ving-appen.
Hvis du ikke ble fornøyd med hjelpen du fikk på reisemålet, kan du sende oss en reklamasjon: https://www.ving.no/reklamasjoner. For at vi skal kunne følge opp henvendelsen din må vi ha mottatt reklamasjonen senest fire uker etter hjemkomst.

Forsinket, skadet eller bortkommet bagasje

Forsinket eller skadet bagasje

Er din bagasje skadet eller forsinket, og du flyr med Sunclass Airlines, kan du se på Sunclass sine hjelpesider hvordan du skal forholde deg.

Flyr du med et annet flyselskap er det de du skal kontakte. Du finner flyselskapet på billetten din, på Min Side under din bestilte reise eller under din reise i Vings app.

Finn flyselskapets kontaktopplysninger.

chatbtn